Marketing Masters 2024

Marketing Masters 2024

Sever Čech zažije marketingové mistrovství! Strategie, značka, obsah, komunikace. To jsou hlavní témata jednodenní konference, která v závěru léta proběhne v Liberci. První ročník Marketing Masters pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a marketingovou agenturou Parliamo už v úterý 17. září. S teorií, praxí i nejnovějšími trendy vás seznámí šestice respektovaných odborníků v čele s brandovým stratégem Pavlem Cahlíkem a vizionářským marketérem Robertem Le Veneur. Dohromady nabídnou instantní návod jak na marketing od strategie, brandbuilding, obsahový marketing až po marketingovou komunikaci.

„Mohlo by se zdát, že v našem městě továrny válcují kreativní studia a na deset inzerátů shánějících se po projekťácích a technicích připadne stěží jeden poptávající volného marketéra. Zdání klame, komunita je u nás aktivní a pestrá, zaslouží si nejen pravidelná setkávání, ale také svou vlastní špičkovou konferenci,” říká Lukáš Jokl z organizačního týmu Agentury regionálního rozvoje.

O úvodní keynote se postará Pavel Cahlík, zakladatel a brandový stratég z konzultační společnosti jsemnaznacky.cz, se zaměřením na strategický marketing, branding a celkový rozvoj značek. „Značka je něco, co lidé nosí v srdci, ne na tričku,“ říká Pavel Cahlík. V téměř hodinovém vstupu vysvětlí, proč vlastně budovat značku a jak na to jít smysluplně. Nastíní praktickou souslednost kroků a odhalí českou praxi, se kterou se dnes a denně jako konzultant setkává.

Jaké principy a poučení lze z velkých případových studií přenést do každodenní praxe malých a středních firem řekne Petr Juráň z agentury Cheil Czech. Do zákulisí tvorby kreativních videí dá nahlédnout Lukáš Vinš, videomaker a zakladatel agentury B-TOLD film, který má na kontě spot pro americkou legendu Indian Motorcycle. Jak na atraktivní obsah měnící povědomí v porozumění, prozradí Tomáš Cibor z Boomerang Communication a Martin Brablec z Obsahové agentury.

Umělá inteligence, nebo dinosauři?

Na Cahlíkovy myšlenky na závěr konference volně naváže Robert Le Veneur, jeden z nejcitovanějších expertů na marketing a management ve střední Evropě, který ukáže, jak může i malá firma uspět v prostředí vyhledávacích služeb a nástrojů. „Umělá inteligence začala měnit to, jak zákazníci nakupují. Malým i velkým firmám, které toho využijí, to pomůže zabrat nové světadíly. Zbytek firem se často odebere za dinosaury,” tak to vidí Robert Le Veneur.

„Pro mnoho marketérů je Praha středobod vesmíru. A my bychom rádi ten vesmír posunuli kousek na sever,“ doplňuje za agenturu Parliamo Tereza Šípková.

Konference je určená marketérům vládnoucím malým i velkým rozpočtem, a hlavně s chutí posouvat se dál. Na své si přijdou i majitelé firem, které baví marketing.

„Zveme všechny marketéry, majitele firem, freelancery i ty, kteří teprve objevují svět marketingu, aby se k nám připojili na tuto jedinečnou příležitost pro setkání, inspiraci a získání praktických marketingových vychytávek, které na severu Čech ještě nebyly slyšeny. Ať už máte velké zkušenosti, nebo se teprve učíte, věřím, že díky této konferenci s odborníky posunete hranice svého marketingu na novou úroveň,” připojuje se s pozváním Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Podrobnosti o programu a registraci najdete na webových stránkách konference.

Kdy: 17. září 2024

Kde: Kulturní centrum Vratislavice 101010, Liberec

Doporučené články

Laboratoř, která jezdí za vzorky. Turnovský Crytur mění pravidla geologického průzkumu
Laboratoř, která jezdí za vzorky. Turnovský Crytur mění pravidla geologického průzkumu
Když nemůže Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi – přísloví, které turnovský Crytur převádí do praxe. Jejich mobilní detektor Corela přiváží laboratoř přímo k nalezištím nerostů. Řešení společnosti proslulé výrobou syntetických krystalů otevírá nové možnosti těžařským společnostem po celém světě.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.