Market/ing Café #3 Branding

od 19:00 (open door kavárny 18:30)
DOK Nordbeans
Nákladní 431, 460 07 Liberec 7-Jeřáb
Třetí díl ze série libereckých meetupů určených pro marketéry, podnikavce, startupisty a pro všechny, kdo se chtějí dozvědět, jak se dělá úspěšný marketing z produkce Agentury regionálního rozvoje a Libereckého kraje.
Market/ing Café #3 Branding

V ARR jsme si dali za úkol představit na každém meetupu zajímavé marketéry z regionu i hosty žijící a tvořící za hranicemi kraje pod Ještědem. Přinášíme inspiraci malým i velkým, těm, kteří jsou ve firmě na marketing sami i těm, kteří pracují v širším týmu. Své si najdou i majitelé lokálních firem, kteří přemýšlí, jak posunout svůj byznys kupředu.

Ve třetím dílu si vezmeme do hledáčku téma brandingu neboli budování, řízení a rozvoje značky.

Opět si ukážeme příklady z firemní i z agenturní praxe. Jak se žije s vlastní značkou i jak se pracuje se zadáním od klienta. Přineseme pohled čistě marketingový i komplexní z perspektivy majitele dvou lokálních lovebrandů. Nezapomeneme ani na designovou stránku věci. Jak zabalit komunikaci značky do krásných vizuálů.

Sečteno, podtrženo. Naši hosté vám představí své příběhy, svou dobrou praxi, možná i nějaký ten fuck up. Budou jimi tři ostřílení muži a jedna žena, profíci, za kterými je vidět kus dobře odvedené práce.

Vstupenky aktuálně vyprodány

Hosté listopadového Market/ing Café #3

David Brada

Komunikací se zabývá od roku 1994. Pracoval jako kreativní ředitel v agenturách Ark JWT Prague, GREY Worldwide Prague, LOWE Prague a DDB Prague, založil vlastní firmy Cream Prague & Dream Digital. Jeho kampaně posbíraly pěknou řádku domácích i mezinárodních ocenění.

Mrkni na Davida na LinkedIn

Simona Brhelová | Nobilis Tilia

Máma dvou dětí, pořád v běhu (rekreačním), která si díky svému koníčku naplňuje svůj sen a osobní pracovní misi – pomáhat smysluplným českým značkám růst. Toho času v Nobilis Tilia, výrobci přírodní a aromaterapeutické kosmetiky z Českého Švýcarska.

Mrkni na Simonu na LinkedIn

Tomáš Q. Procházka

Spojuje umění a komunikaci, pomáhá lidem a firmám pochopit a být pochopen. Vytváří krásné avšak funkční vizuální identity značek. Sám nebo ve spolupráci s těmi nejlepšími. Pro zajímavost, jeho nejčerstvější otisk najdete na nové vizuální identitě své oblíbené kávy Nordbeans.

Mrkni na Tomáše na LinkedIn

Honza Vokurka | Kitl & Vratislavická kyselka

V roce 2005 získal titul Brand Manager České republiky za úspěšný launch tyčinky KitKat na lokální trh. Záhy poté dal pražskému korporátu vale. Na rodném severu rozjel výrobu ovocných a bylinných sirupů Kitl, později přidal do portfolia obnovenou značku Vratislavické kyselky.

Mrkni na Honzu na LinkedIn

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.