Market/ing Café #3 Branding
Nákladní 431, 460 07 Liberec 7-Jeřáb
V ARR jsme si dali za úkol představit na každém meetupu zajímavé marketéry z regionu i hosty žijící a tvořící za hranicemi kraje pod Ještědem. Přinášíme inspiraci malým i velkým, těm, kteří jsou ve firmě na marketing sami i těm, kteří pracují v širším týmu. Své si najdou i majitelé lokálních firem, kteří přemýšlí, jak posunout svůj byznys kupředu.
Ve třetím dílu si vezmeme do hledáčku téma brandingu neboli budování, řízení a rozvoje značky.
Opět si ukážeme příklady z firemní i z agenturní praxe. Jak se žije s „vlastní” značkou i jak se pracuje se zadáním od klienta. Přineseme pohled čistě marketingový i komplexní z perspektivy majitele dvou lokálních lovebrandů. Nezapomeneme ani na designovou stránku věci. Jak zabalit komunikaci značky do krásných vizuálů.
Sečteno, podtrženo. Naši hosté vám představí své příběhy, svou dobrou praxi, možná i nějaký ten fuck up. Budou jimi tři ostřílení muži a jedna žena, profíci, za kterými je vidět kus dobře odvedené práce.
Vstupenky aktuálně vyprodány
Hosté listopadového Market/ing Café #3
David Brada
Komunikací se zabývá od roku 1994. Pracoval jako kreativní ředitel v agenturách Ark JWT Prague, GREY Worldwide Prague, LOWE Prague a DDB Prague, založil vlastní firmy Cream Prague & Dream Digital. Jeho kampaně posbíraly pěknou řádku domácích i mezinárodních ocenění.
Mrkni na Davida na LinkedIn
Simona Brhelová | Nobilis Tilia
Máma dvou dětí, pořád v běhu (rekreačním), která si díky svému koníčku naplňuje svůj sen a osobní pracovní misi – pomáhat smysluplným českým značkám růst. Toho času v Nobilis Tilia, výrobci přírodní a aromaterapeutické kosmetiky z Českého Švýcarska.
Mrkni na Simonu na LinkedIn
Tomáš Q. Procházka
Spojuje umění a komunikaci, pomáhá lidem a firmám pochopit a být pochopen. Vytváří krásné avšak funkční vizuální identity značek. Sám nebo ve spolupráci s těmi nejlepšími. Pro zajímavost, jeho nejčerstvější otisk najdete na nové vizuální identitě své oblíbené kávy Nordbeans.
Mrkni na Tomáše na LinkedIn
Honza Vokurka | Kitl & Vratislavická kyselka
V roce 2005 získal titul Brand Manager České republiky za úspěšný launch tyčinky KitKat na lokální trh. Záhy poté dal pražskému korporátu vale. Na rodném severu rozjel výrobu ovocných a bylinných sirupů Kitl, později přidal do portfolia obnovenou značku Vratislavické kyselky.
Mrkni na Honzu na LinkedIn