Market/ing Café #4 Obsah
Nákladní 431, 460 07 Liberec-Jeřáb
Poslední květnový čtvrtek bude v DOKu patřit obsahovému marketingu. Je obsah stále král? Zeptáme se jako vždy čtyř řečníků z agentur, firem i na volné noze. S Boomerang Communication se zaměříme na strategickou rovinu a tím celý večer otevřeme. Půjdeme i do detailu, ukážeme jeden konkrétní use case liberecké digitální agentury SMWORKS a mrkneme do zákulisí tvorby obsahu hokejového týmu Bílí Tygři Liberec. A jako bonus na závěr se podíváme pod ruce špičkovému copíkovi Martinovi Tichému.
Sečteno, podtrženo, na své si přijdete, pokud jste marketér z malého i velkého týmu, na volné noze nebo majitel lokální firmy, který přemýšlí, jak posunout svůj byznys kupředu. Nebo „jen” nadšenec do marketingu, který hledá praktické marketingové know-how pro svou next big thing.
Připravuje pro vás opět Agentura regionálního rozvoje, Liberecký kraj a DOK Liberec/Nordbeans.
Vstupenky jsou tentokrát z technických důvodů v prodeji pouze na kase DOK Liberec.
Budou vás stát 150 Kč na osobu. K dispozici máme 65 míst, tak neváhejte a nezapomeňte si tu svou cestou pro šálek kávy vyzvednout!
Kdo vystoupí na Market/ing Café #4 Obsah
✅ Tomáš Cibor - Business & Marketing Manager agentury Boomerang Communication vás vezme na marketingově strategický výlet. Celý meetup otevře tématem obsahové strategie a odpoví na otázky jak se na toto téma podívat z výšky (a možná i s nahledem).
✅ Leona Jenčová - CMO digitální agentury SMWORKS, která se zaměří na jeden konkrétní příklad z praxe. Ukáže, jak agentura pomohla klientovi s tvorbou obsahu a jak moc důležité při tom bylo znát cílovku. Dozvíte se, co fungovalo, co naopak ne, jak se komunikace obsahu měnila v čase a jaká ponaučení z toho vyplynula.
✅ Dominik Jakubec - obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec, od dětství sportovec (paradoxně fotbalista) a vystudovaný žurnalista, který se u Tygrů vypracoval „od píky“. Dominik vás sveze na současné vlně hokejového šílenství, ukáže, jaká je role obsahu ve sportovním marketingu a vysvětlí, že i hokejový klub je de facto firma, která musí v marketingové komunikaci pečlivě zvažovat svoje limity.
✅ Martin Tichý - copywriter a divadelní režisér, kreativec a psavec jehož texty zdobí komunikaci velikánů formátu Air Bank, ČEZ, Pilsner Urquell a dalších. Martin dá nahlédnout do zákoutí tvorby psaného obsahu a dá vám tipy jak jej tvořit efektivně ve velkém i v malém.