Marketing Masters

hlavní program 13:00-19:30, networking do 21:00
Kulturní centrum Vratislavice 101010
Nad Školou 1675, 463 11 Liberec 30
Po čtyřech úspěšných a vědomostmi nabitých Market/ing Café v DOKu přichází do Liberce nový formát. První velká marketingová konference Marketing Masters ve vratislavických Desítkách! Tešit se můžete hlavně na poznatky z praxe a praktická doporučení, na české marketingové nešvary i úspěchy.
Marketing Masters

Pro koho jsou Marketing Masters?

➡️ Pro marketéry s chutí se dál posouvat nebo s potřebou postavit se profesním výzvám budoucnosti. Nehledě na to, jakým ročním budgetem disponují.

➡️ Pro freelancery, mistry improvizace, kteří mají ve svém pracovním arzenálu více kreativních nápadů než úložného prostoru na disku!

➡️ Pro majitele firem, které baví marketing.

➡️ Pro nadšené nováčky objevující pestrý svět marketingu.

Na co se můžete těšit?

Na výživné marketingové menu se strategickými výšemi i taktickými nížemi. Na teorii, ale hlavně na poznatky z praxe a praktická doporučení, na české marketingové nešvary i úspěchy.

Nezapomeneme ani na nejnovější trendy. Šestice pečlivě vybraných spíkrů vám předloží čtveřici témat: strategii, brandbuilding, obsahový marketing a marketingovou komunikaci.

Odnesete si nové úhly pohledu a (věřme) rozbouráte svou každodenní marketingovou rutinu.

Na dřeň není klišé!

Každý spíkr dostane prostor jít do hloubky, doslova až na dřeň svého tématu. Vy se vedle času stráveného v sedačkách protáhnete ve foyer Desítek a pokud bude zářijové slunce přát, i v jejich atriu. Se šálkem kávy, zákuskem, u networkingu.

Kdo vystoupí na pódiu?

➡️ Pavel Cahlík, zakladatel a brandový stratég z konzultační společnosti jsemnaznacky.cz, se zaměřením na strategický marketing, branding a celkový rozvoj značek. V normální řeči (ne)hrající kapitán vaší značky. Jeho kompas je vždy nastaven na strategii a cíl. „Značka je něco, co lidé nosí v srdci, ne na tričku,“ říká Pavel Cahlík.

Konferenci otevře přednáškou, ve které si položí otázky Proč vlastně budovat značku? a Jak vytvořit brand, který dává smysl? Předloží argumenty a příklady z české praxe, se kterými se za svou kariéru potkal. Ukáže souslednost kroků při budování značky a poradí, jak si své vize prosadit u (marketingem nepolíbeného) vedení firmy.

➡️ Robert Le Veneur patří k nejcitovanějším expertům na marketing a management ve střední Evropě. Zaměřuje se na komplexní, vědecký a praktický marketing. Ukáže vám mimo jiné, jak umělá inteligence změní návyky uživatelů internetu. A na co se vy jako firma nebo i freelancer musíte připravit, abyste byli pro potenciální zákazníky stále viditelní a tudíž konkurenceschopní.

"Umělá inteligence začala měnit to, jak zákazníci nakupují. Malým i velkým firmám, které toho využijí, to pomůže zabrat nové světadíly. Zbytek firem se často odebere za dinosaury”, tak to vidí Robert Le Veneur.

➡️ Tomáš Cibor je Business & Marketing Manager agentury Boomerang Communication a mohli jste ho poznat během květnového Market/ing Café v DOKu. Tom vám ukáže, jak obsahový marketing mění povědomí v porozumění. Vysvětlí, jaký je rozdíl mezi placenou reklamou a obsahovým marketingem a také, kdy se vám opravdu vyplatí tvořit svůj vlastní obsah.

➡️ Martin Brablec je lídrem brněnské Obsahové agentury, která má 100% soustředění na tvorbu obsahu a vymazleného copy. Ukáže vám, jak strategicky tvořit atraktivní a pro cílovou skupinu validní obsah a jak jej poté efektivně měřit a vyhodnocovat.

➡️ Petr Juráň se v reklamních vodách pohybuje od doby, kdy trhu telekomunikací vévodily kufříkové telefony a do agentur se chodilo slušně oblečeno. Bude jedním ze spíkrů, který se zaměří na marketingovou komunikaci. Prakticky rozebere jeden velký agenturního use case realizovaný pro dominantní řetězec velkoobchodních prodejen působící v Česku. Dokáže jej však dostat na zem. Tak, aby si z něj dokázali odnést své aha momenty všichni přítomní.

➡️ Lukáš Vinš, CEO a producent kreativní agentury B-TOLD Film, který se naplno oddává své vášni natáčení videí. Jako videomaker se obklopuje mnoha šikovnými a talentovanými lidmi, s nimiž se mu úspěšně daří naplňovat vize klientů z oblasti firem a marketingových agentur. Jeho osobním mottem je: "Člověk dokáže neskutečné věci, stačí si je jen představit a mít chuť je realizovat."

Sever Čech zažije marketingové mistrovství! Buďte u toho s námi!

Program Marketing Masters v číslech:

12:30 Open door & 13:00 Začínáme!

13:15 až 19:00 Čtyři témata, šest spíkrů (postupně:) na pódiu

19:00 Panelová diskuze a vyhlášení soutěže o hodnotné ceny

19:30 až 21:00 Networking za zvuků Dj DaRoot

Kdo vám Marketing Masters přináší?

Jsme Agentura regionálního rozvoje a svoje expertní služby cílíme na všechny progresivní firmy a podnikavce v Libereckém kraji. Od roku 2022 pořádáme meetupy Market/ing Café v libereckém DOKu. Nyní přicházíme s novým formátem, s konferencí Marketing Masters ve vratislavických Desítkách!

Protože marketingová komunita si špičkovou konferenci v našem městě zaslouží!

Mediálním partnerem Marketing Masters je liberecká marketingová agentura Parliamo.

Konferenci Marketing Masters realizuje Agentura regionálního rozvoje ze zdrojů projektu „Smart Akcelerátor Libereckého kraje III“, reg. č. CZ.02.01.02/00/22_009/0003642. 

Smart Akcelerátor Libereckého kraje III je financován z prostředků Evropské unieMŠMT Libereckého kraje a jeho cílem je podpořit rozvoj inovačního ekosystému v kraji pod Ještědem.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.