Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje

Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje

V pořadí již čtvrtý liberecký meetup pro marketéry Market/ing Café si posvítí na téma obsahového marketingu. Je obsah stále král? Odpověď na tuto zapeklitou otázku budou 30. května od 19:00 hledat v DOKu čtyři marketéři původem z agentur, firem i na volné noze. Zaměří se na strategickou rovinu a půjdou i do detailu. Ukáží například, co jim fungovalo v praxi u konkrétních klientů nebo jak správně nastavit tone of voice komunikace.

Meetup Market/ing Café cílí na všechny marketéry a podnikavce z regionu, které zajímá, jak svůj byznys lépe komunikovat zákazníkům. Přináší řečníky s dlouholetými zkušenostmi z marketingové branže, z regionu i s celorepublikovým záběrem.

Pro čtvrtý díl vybrali pořadatelé čtveřici více než povolanou. Market/ing Café otevře Tomáš Cibor ze špičkové marketingové agentury Boomerang Comunication. Obsahovému marketingu se Tomáš věnuje téměř deset let. Na strategiích pracoval pro značky jako O2 Czech Republic, Volkswagen, ŠKODA AUTO a.s. nebo SPORTISIMO. V agentuře donedávna vedl strategický tým a i díky tomu má perfektní přehled o budování velkých i malých značek (nejen) prostřednictvím obsahového marketingu.

Reprezentaci liberecké marketingové scény si vezme na starosti Leona Jenčová, šéfka marketingu digitální agentury SMWORKS. Zaměří na jeden konkrétní příklad z praxe. Ukáže, jak agentura pomohla klientovi s tvorbou obsahu a jak moc důležité při tom bylo znát cílovku. Představí, co fungovalo, co naopak ne, jak se komunikace obsahu měnila v čase a jaká ponaučení z toho pro agenturu i klienty vyplynula.

Na vlně hokejového šílenství se sveze i Market/ing Café. Jakou roli hraje obsah ve sportovním marketingu a že i hokejový klub je de facto firma, která musí pečlivě zvažovat svoje limity, vysvětlí publiku Dominik Jakubec, obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec. Čtveřici doplní ještě jedna zajímavá osobnost s velmi pestrým profesním záběrem. Bude jí divadelní režisér Martin Tichý, jehož hry Pohádka o Raškovi nebo Pohádka o LIAZCE zná snad každý liberecký rodič a příznivec Naivního divadla. Martin je však nadto i špičkový reklamní textař a copywriter se zkušenostmi s klienty jako například Air Bank, ČEZ nebo Pilsner Urquell. A právě o tyto své zkušenosti se ve čtvrtek 30. května večer v DOKu podělí.

Meetupy Market/ing Café pořádají pro marketéry Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Podporují tím know how místních podnikatelů... „protože na vlastní oči vidím, kolik skvělých nápadů v Libereckém kraji dokážeme vygenerovat. To je však jen jedna stránka mince, ta druhá je umět tyto nápady realizovat, dobře odkomunikovat a ve finále prodat zákazníkům. S vypilováním těchto dovedností mají v regionu pomáhat právě akce tohoto charakteru,“ říká Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Doporučené články

NanoCzech 2025: Do Liberce zamíří české i zahraniční kapacity v oboru nanotechnologií
NanoCzech 2025: Do Liberce zamíří české i zahraniční kapacity v oboru nanotechnologií
Nanotechnologie už dávno nejsou jen vědeckým experimentem, šetří zdroje, snižují náklady a pomáhají chránit životní prostředí. Jak je využít v praxi, ukáže konference NanoCzech 2025, kterou 20. listopadu pořádají v Liberci Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Do města, které před více než dvaceti lety dalo světu průmyslovou výrobu nanovláken, zamíří špičkoví vědci, podnikatelé i zahraniční diplomaté. Akce je otevřená všem, kdo chtějí poznat nové trendy a rozšířit si obzory.
Startuje druhý ročník TechStarteru, projekty z loňska už fungují ve firmách
Startuje druhý ročník TechStarteru, projekty z loňska už fungují ve firmách
V Libereckém kraji začíná druhý ročník soutěžního programu TechStarter pořádaného Agenturou regionálního rozvoje a Libereckým krajem. Propojuje technické střední školy s regionálními firmami a ukazuje, že studentské nápady mohou najít uplatnění přímo ve výrobě. Výsledky loňského ročníku to ostatně potvrzují. Prototypy studentů dnes využívá například společnost ZF Automotive.
Sdílej vědu! na CXI TUL nabídne přednášky i diskuzi o marketingu a popularizaci vědy
Sdílej vědu! na CXI TUL nabídne přednášky i diskuzi o marketingu a popularizaci vědy
Jak lidem přiblížit výsledky našich vědců, jak relativně složité téma komunikovat srozumitelně a čtivě? Nejen o tom bude 9. října na CXI TUL přednášet osm profesionálů pohybujících se v oboru marketingu vědy, výzkumu a inovací. Na akci zvou především vědce, studenty, ale marketéry firem s vlastním R&D.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.