Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje

Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje

V pořadí již čtvrtý liberecký meetup pro marketéry Market/ing Café si posvítí na téma obsahového marketingu. Je obsah stále král? Odpověď na tuto zapeklitou otázku budou 30. května od 19:00 hledat v DOKu čtyři marketéři původem z agentur, firem i na volné noze. Zaměří se na strategickou rovinu a půjdou i do detailu. Ukáží například, co jim fungovalo v praxi u konkrétních klientů nebo jak správně nastavit tone of voice komunikace.

Meetup Market/ing Café cílí na všechny marketéry a podnikavce z regionu, které zajímá, jak svůj byznys lépe komunikovat zákazníkům. Přináší řečníky s dlouholetými zkušenostmi z marketingové branže, z regionu i s celorepublikovým záběrem.

Pro čtvrtý díl vybrali pořadatelé čtveřici více než povolanou. Market/ing Café otevře Tomáš Cibor ze špičkové marketingové agentury Boomerang Comunication. Obsahovému marketingu se Tomáš věnuje téměř deset let. Na strategiích pracoval pro značky jako O2 Czech Republic, Volkswagen, ŠKODA AUTO a.s. nebo SPORTISIMO. V agentuře donedávna vedl strategický tým a i díky tomu má perfektní přehled o budování velkých i malých značek (nejen) prostřednictvím obsahového marketingu.

Reprezentaci liberecké marketingové scény si vezme na starosti Leona Jenčová, šéfka marketingu digitální agentury SMWORKS. Zaměří na jeden konkrétní příklad z praxe. Ukáže, jak agentura pomohla klientovi s tvorbou obsahu a jak moc důležité při tom bylo znát cílovku. Představí, co fungovalo, co naopak ne, jak se komunikace obsahu měnila v čase a jaká ponaučení z toho pro agenturu i klienty vyplynula.

Na vlně hokejového šílenství se sveze i Market/ing Café. Jakou roli hraje obsah ve sportovním marketingu a že i hokejový klub je de facto firma, která musí pečlivě zvažovat svoje limity, vysvětlí publiku Dominik Jakubec, obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec. Čtveřici doplní ještě jedna zajímavá osobnost s velmi pestrým profesním záběrem. Bude jí divadelní režisér Martin Tichý, jehož hry Pohádka o Raškovi nebo Pohádka o LIAZCE zná snad každý liberecký rodič a příznivec Naivního divadla. Martin je však nadto i špičkový reklamní textař a copywriter se zkušenostmi s klienty jako například Air Bank, ČEZ nebo Pilsner Urquell. A právě o tyto své zkušenosti se ve čtvrtek 30. května večer v DOKu podělí.

Meetupy Market/ing Café pořádají pro marketéry Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Podporují tím know how místních podnikatelů... „protože na vlastní oči vidím, kolik skvělých nápadů v Libereckém kraji dokážeme vygenerovat. To je však jen jedna stránka mince, ta druhá je umět tyto nápady realizovat, dobře odkomunikovat a ve finále prodat zákazníkům. S vypilováním těchto dovedností mají v regionu pomáhat právě akce tohoto charakteru,“ říká Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Doporučené články

Tradiční sklářství, Ještěd, inovace i digitalizace aneb Jak zaujmout norskou delegaci
Tradiční sklářství, Ještěd, inovace i digitalizace aneb Jak zaujmout norskou delegaci
Na konci listopadu se v Jablonci nad Nisou setkali zástupci veřejné správy, sdíleli své příklady dobré praxe a diskutovali, jak čelit výzvám v oblastech otevřených dat a práce s daty. Kromě českých datových specialistů jsme měli čest přivítat i vzácné hosty z Norska – odborníky z Norské digitální agentury (Digdir) a Norské asociace lokálních a regionálních samospráv (KS).
Elektrický opékač uzenin bodoval v soutěži Business Talent 2024. První cenu si odnáší ZŠ Dr. F. L. Riegera Semily
Elektrický opékač uzenin bodoval v soutěži Business Talent 2024. První cenu si odnáší ZŠ Dr. F. L. Riegera Semily
Slavnostní vyhlášení v pořadí již čtvrtého ročníku žákovské soutěže Business talent proběhlo ve čtvrtek v liberecké iQLANDII. Soutěžní týmy složené ze žáků osmých a devátých tříd základních škol Libereckého kraje soutěžily s výrobky vytvořenými na téma Rozhýbej to! za použití součástek z tajemného boxu. Odborná porota ocenila na 1. místě ZŠ Dr. F. L. Riegera Semily za inovativní Elektrický opékač uzenin.
České a norské zkušenosti ukázaly, jak pracovat s daty ve prospěch občanů
České a norské zkušenosti ukázaly, jak pracovat s daty ve prospěch občanů
Efektivnější využívání dat zjednoduší každodenní život lidí a firem. Toto krédo rezonovalo na setkání zástupců veřejné správy v Jablonci nad Nisou s tématem otevřených dat a práce s daty. Že k cíli nevede vždy ta nejpřímější cesta a že je zapotřebí mnoha názorových střetů a změn k prosazení digitalizace veřejné správy, potvrdili snad všichni účastníci včetně delegace z Norské digitální agentury (Digdir) a Norské asociace lokálních a regionálních samospráv (KS).
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.