MARKET/ING WORKSHOP PROPOJIL V MEETING POINTU LIPO.INK MARKETÉRY S PODNIKATELI. POMOHL JIM K CENNÝM AHA MOMENTŮM
Bezmála třicítka marketérů dala hlavy dohromady a pomohla třem zástupcům regionálního byznysu k několika cenným aha momentům. Tak by se dal charakterizovat průběh červencového Marketingového workshopu, navazujícího na čtvrtý meetup Marketing Café s tématem content marketingu. Obojí v Liberci pořádá Agentura regionálního rozvoje (ARR) společně s Libereckým krajem.
Zájem o technické obory v regionu chce oživit nový soutěžní program Libereckého kraje
Liberecký kraj společně s Agenturou regionálního rozvoje spouštějí novou vzdělávací iniciativu, která má za cíl přiblížit studenty středních škol technickým oborům a praktickým zkušenostem z průmyslové praxe.
Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing
Očekávání, že poslední květnový čtvrtek bude v libereckém DOKu obsahový marketing vládnout všemu, se naplnilo do puntíku. Čtyři profesionální marketéři s dlouholetými zkušenostmi z regionu i s celorepublikovým záběrem nabídli osmdesátce marketingových příznivců svůj pohled na content, zkušenosti i praktické tipy.
Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje
V pořadí již čtvrtý liberecký meetup pro marketéry Market/ing Café si posvítí na téma obsahového marketingu. Je obsah stále král? Odpověď na tuto zapeklitou otázku budou 30. května od 19:00 hledat v DOKu čtyři marketéři původem z agentur, firem i na volné noze. Zaměří se na strategickou rovinu a půjdou i do detailu. Ukáží například, co jim fungovalo v praxi u konkrétních klientů nebo jak správně nastavit tone of voice komunikace.
V libereckém Ideathonu zvítězily projekty s virtuální realitou pro Crystal Valley a výuková aplikace pro iQLANDII
Více jak šedesát středoškoláků a vysokoškoláků zaplnilo ze čtvrtka na pátek vratislavické Desítky a spolkové centrum IGI. Zúčastnili se čtvrtého ročníku 24hodinového maratonu nápadů Liberec Ideathon, soutěže, která před ně postavila čtyři výzvy z regionu. Letos konkrétně od Libereckého kraje, města Liberec, science centra iQLANDIA a značky podporující sklářské řemeslo Crystal Valley.
Liberecký kraj hledá možnosti, jak rozvíjet svůj lidský potenciál
Liberecký kraj jako místo, kde se daří pracovat s potenciálem mladých lidí? Nedávno završený program Naplňování krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání (NAKAP) přinesl do vzdělávacího systému regionu inovativní myšlenky a přístupy, zaměřil se na podporu nadaných nebo prevenci předčasných odchodů ze vzdělávání. Nyní na jeho aktivity navazuje projekt Smart Akcelerátor Libereckého kraje III, zaměřuje se na podporu nadání a hledá další témata vhodná k uchopení.
Nestihli jste březnovou PechaKucha Night Liberec? Máme pro vás záznam!
„Abychom pochopili Technologicus, musíme nejprve dobře pochopit Homo.” Těmito slovy uzavřela třináctou libereckou PechaKucha Night česká archeoložka a popularizátorka umělé inteligence Sara Polak. Že bychom měli stavět lidství na první příčku, se shodla snad se všemi řečníky, kteří v polovině března zavítali do Kulturního centra Vratislavice 101010.
Zapni mozek, vyřeš problém, vyhraj! Liberec Ideathon otevřel registrace soutěžícím
Liberec Ideathon se stane již počtvrté líhní nových studentských projektů s ambicí rozvíjet kraj pod Ještědem. Cílí na studenty středních škol a Technické univerzity v Liberci. Čtyři výzvy letos pro studenty připraví Liberecký kraj, Statutární město Liberec, science centrum iQLANDIA a Agentura regionálního rozvoje prostřednictvím značky Crystal Valley podporující tradiční sklářské řemeslo.
Liberec zaplní kreativci. Lipo.ink nabídne přednášky, Kino Varšava národní kolo soutěže Creative Business Cup
Čtvrtek 14. března bude v Liberci zasvěcen kreativitě. V Libereckém podnikatelském inkubátoru Lipo.ink hodinu po poledni odstartuje Creative meets Business, setkání místních kreativců vyplněné přednáškami a přehlídkou umělecké tvorby. Večer pak hostí Kino Varšava národní kolo globální soutěže startupů Creative Business Cup. Jeho vítěz získá nejenom pozornost investorů, ale především postup do prestižního finále v Kodani.