Magazine

Veletrh podpory podnikání nabídne firmám přehled o veřejných zdrojích financování
Veletrh podpory podnikání nabídne firmám přehled o veřejných zdrojích financování
Agentura CzechInvest ve spolupráci s Agenturou regionálního rozvoje a Lipo.ink, Libereckým krajem, Statutárním městem Liberec a dalšími regionálními partnery pořádá 1. října od 12:00 do 16:00 hodin Veletrh podpory podnikání. Určený je především firmám, které se chtějí dozvědět více o možnostech podpory ze strany veřejných národních a krajských institucí.
Soutěž Business Talent v otevřené dílně iQFABLAB startuje v říjnu! Přihlaste svou třídu včas
Soutěž Business Talent v otevřené dílně iQFABLAB startuje v říjnu! Přihlaste svou třídu včas
Business Talent, oblíbená soutěž pro osmáky a deváťáky základních škol Libereckého kraje, pokračuje v říjnu 2024 již čtvrtým ročníkem. Během osmi kol soutěžící seznámí s technologiemi otevřené dílny iQFABLAB a umožní realizovat jejich nápady na zadané téma. Tři nejlepší týmy pro svou školu opět vybojují hodnotné ceny, outdoorovou kameru GoPro Hero 12, sadu Microbitů či termokameru.
MARKET/ING WORKSHOP PROPOJIL V MEETING POINTU LIPO.INK MARKETÉRY S PODNIKATELI. POMOHL JIM K CENNÝM AHA MOMENTŮM
MARKET/ING WORKSHOP PROPOJIL V MEETING POINTU LIPO.INK MARKETÉRY S PODNIKATELI. POMOHL JIM K CENNÝM AHA MOMENTŮM
Bezmála třicítka marketérů dala hlavy dohromady a pomohla třem zástupcům regionálního byznysu k několika cenným aha momentům. Tak by se dal charakterizovat průběh červencového Marketingového workshopu, navazujícího na čtvrtý meetup Marketing Café s tématem content marketingu. Obojí v Liberci pořádá Agentura regionálního rozvoje (ARR) společně s Libereckým krajem.
Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje
Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje
V pořadí již čtvrtý liberecký meetup pro marketéry Market/ing Café si posvítí na téma obsahového marketingu. Je obsah stále král? Odpověď na tuto zapeklitou otázku budou 30. května od 19:00 hledat v DOKu čtyři marketéři původem z agentur, firem i na volné noze. Zaměří se na strategickou rovinu a půjdou i do detailu. Ukáží například, co jim fungovalo v praxi u konkrétních klientů nebo jak správně nastavit tone of voice komunikace.