Sever Čech zažije marketingové mistrovství, Liberec hostí setkání marketingových mozků!
Magazine
Liberecký kraj zadal vývoj Platebního portálu Agentuře regionálního rozvoje, která se stará nejen o jeho vývoj na klíč, ale i o jeho následnou správu. Tento nový portál přinese občanům Libereckého kraje revoluční způsob, jak pohodlně a bezpečně platit obecní poplatky.
Budiž světlo! Srpnová PechaKucha Night láká na sklo, šperk, bižuterii a oslaví třísté výročí výroby svítidel v kraji
Bezmála třicítka marketérů dala hlavy dohromady a pomohla třem zástupcům regionálního byznysu k několika cenným aha momentům. Tak by se dal charakterizovat průběh červencového Marketingového workshopu, navazujícího na čtvrtý meetup Marketing Café s tématem content marketingu. Obojí v Liberci pořádá Agentura regionálního rozvoje (ARR) společně s Libereckým krajem.
Více než osmdesát ekonomických a vědeckých diplomatů z českých velvyslanectví po celém světě se na konci června sešlo v pražském Černínském paláci. Ministerstvo zahraničních věcí je takto svolává každoročně k prezentaci toho nejlepšího z Česka.
Liberecký kraj společně s Agenturou regionálního rozvoje spouštějí novou vzdělávací iniciativu, která má za cíl přiblížit studenty středních škol technickým oborům a praktickým zkušenostem z průmyslové praxe.
Snížení rizika proleženin díky reportingu polohování a monitoring vitálních funkcí seniorů, to dokáží chytré podložky, které nově využívají klienti Domova důchodců v Rokytnici nad Jizerou a Jindřichovicích pod Smrkem. V pondělí 10. 6. je zde instaloval Ing. Richard Cimler, Ph.D., vedoucí Centra pokročilých technologií Přírodovědecké fakulty Univerzity Hradec Králové. Jeho tým se zabývá tvorbou senzorických systémů pro monitorování osob. V testovacím režimu po dobu čtyř měsíců finančně pomůže domovům projekt Agentury regionálního rozvoje, spol. s. r. o. – EDIH Northeast Bohemia, z něhož bude uhrazeno 75 % nákladů na monitoring.
Očekávání, že poslední květnový čtvrtek bude v libereckém DOKu obsahový marketing vládnout všemu, se naplnilo do puntíku. Čtyři profesionální marketéři s dlouholetými zkušenostmi z regionu i s celorepublikovým záběrem nabídli osmdesátce marketingových příznivců svůj pohled na content, zkušenosti i praktické tipy.
Hledání potenciálu měst a obcí v rozvoji komunitní energetiky bylo hlavní téma semináře, který v Jilemnici vedl energetický specialista a zakladatel projektu OBEC 2030 Michal Svoboda, mimo jiné také autor publikace Doporučení pro obce ke komunitní energetice z edice Ministerstva pro místní rozvoj.