Marketing Café v DOKu ukáže, jak naladit marketing a obchod na jednu vlnu
Marketéři budují značku, tvoří obsah a posílají ho do světa. Obchodníci přinášejí zakázky. Ne vždy se tyto dva specifické druhy ve firmě plácají po zádech. Kdo to zase pokazil? Schválně, jak často jste za svou kariéru slyšeli tuhle větu?
‚Porozumění a komunikace jsou klíče k rozvoji nadaných žáků,‘ říká Eva Dušková
Získat podporu pro rozvoj nadaných dětí ve třídě je pro učitele výzva. Ještě větší výzvou ale bývá samotná práce s takovým dítětem. Jak přistupovat k nadaným žákům? Jaké metody fungují a čeho se naopak vyvarovat?
Solární energie, kogenerace a chytré řízení. Jablonecká energetická ukazuje, jak na moderní teplárenství
Využití fotovoltaiky na úřadech a dalších městských budovách, instalace kogeneračních jednotek a bateriových úložišť. To je cesta k levnějším energiím pro celý Jablonec nad Nisou.