Magazín

Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Ve čtvrtek 15. května libereckou kavárnou DOK zavoněl marketing. Agentura regionálního rozvoje společně s Libereckým krajem ji do posledního místa zaplnily vědění chtivým publikem. Úkol zněl jasně: prozkoumat vztahy mezi marketingem a obchodem. Znáte to, někdy to ve firmě jiskří... někdy naopak plyne hladce. Co jsou hlavní bolístky našich pracovních vztahů a jak je přetavit ve funkční spolupráci prospěšnou oběma stranám, firmě a zákazníkovi především? Návody poskytli čtyři pozvaní spíkři Honza Gregor, Jana Kupková, Tereza Plášilová a Petr Kosek.
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Dělají z našeho kraje, nebo rovnou z celého světa, lepší místo k životu. Věří, že i zdánlivě malý čin může mít velký smysl. V úterý 10. června se sejdou v Kulturním centru Vratislavice 101010 na sedmnácté liberecké PechaKucha Night. Dvanáct osobností zde představí své srdeční záležitosti v dynamickém formátu 20x20. Nenechte si to ujít – kupte si svoji vstupenku včas.
V TechStarteru řešili studenti zadání z praxe. Firmy jejich nápady využijí
V TechStarteru řešili studenti zadání z praxe. Firmy jejich nápady využijí
Osm projektů, 27 studentů a půl roku práce na skutečných problémech z průmyslové praxe. Tak vypadal první ročník soutěžního programu TechStarteru, který uspořádala Agentura regionálního rozvoje (ARR) s cílem podpořit technické vzdělávání v kraji. A výsledek? Prohloubení spolupráce středních škol s firmami, nové prototypy i vylepšení zavedených výrobních postupů.
Jak prodat chuť hor, úlevu od bolesti a klid na personálním oddělení? Workshop nabídl trojici řešení
Jak prodat chuť hor, úlevu od bolesti a klid na personálním oddělení? Workshop nabídl trojici řešení
Marketing a malé firmy – spojení, které má svá specifika, mnoho světlých, ale i stinných stránek. Roky zkušeností a milionové rozpočty nahrazují marketéři nadšením a perfektním přehledem o produktu. Mají ho zpravidla na dosah ruky. Na co však čas od času zapomínají, je zákazník. Měl by vždy stát na prvním místě – a to rozhodně není jen prázdná fráze.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.