Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Ve čtvrtek 15. května libereckou kavárnou DOK zavoněl marketing. Agentura regionálního rozvoje společně s Libereckým krajem ji do posledního místa zaplnily vědění chtivým publikem. Úkol zněl jasně: prozkoumat vztahy mezi marketingem a obchodem. Znáte to, někdy to ve firmě jiskří... někdy naopak plyne hladce. Co jsou hlavní bolístky našich pracovních vztahů a jak je přetavit ve funkční spolupráci prospěšnou oběma stranám, firmě a zákazníkovi především? Návody poskytli čtyři pozvaní spíkři Honza Gregor, Jana Kupková, Tereza Plášilová a Petr Kosek.
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Dělají z našeho kraje, nebo rovnou z celého světa, lepší místo k životu. Věří, že i zdánlivě malý čin může mít velký smysl. V úterý 10. června se sejdou v Kulturním centru Vratislavice 101010 na sedmnácté liberecké PechaKucha Night. Dvanáct osobností zde představí své srdeční záležitosti v dynamickém formátu 20x20. Nenechte si to ujít – kupte si svoji vstupenku včas.
Marketing Café v DOKu ukáže, jak naladit marketing a obchod na jednu vlnu
Marketéři budují značku, tvoří obsah a posílají ho do světa. Obchodníci přinášejí zakázky. Ne vždy se tyto dva specifické druhy ve firmě plácají po zádech. Kdo to zase pokazil? Schválně, jak často jste za svou kariéru slyšeli tuhle větu?
‚Porozumění a komunikace jsou klíče k rozvoji nadaných žáků,‘ říká Eva Dušková
Získat podporu pro rozvoj nadaných dětí ve třídě je pro učitele výzva. Ještě větší výzvou ale bývá samotná práce s takovým dítětem. Jak přistupovat k nadaným žákům? Jaké metody fungují a čeho se naopak vyvarovat?
Solární energie, kogenerace a chytré řízení. Jablonecká energetická ukazuje, jak na moderní teplárenství
Využití fotovoltaiky na úřadech a dalších městských budovách, instalace kogeneračních jednotek a bateriových úložišť. To je cesta k levnějším energiím pro celý Jablonec nad Nisou.
Vítězové Ideathonu navrhli cesty, jak přiblížit Knihovnu Liberec mladým
Téměř šedesát studentů ze sedmi středních škol Libereckého kraje a Technické univerzity v Liberci se minulý týden zapojilo do pátého ročníku 24hodinového maratonu nápadů Liberec Ideathon.
V TechStarteru řešili studenti zadání z praxe. Firmy jejich nápady využijí
Osm projektů, 27 studentů a půl roku práce na skutečných problémech z průmyslové praxe. Tak vypadal první ročník soutěžního programu TechStarteru, který uspořádala Agentura regionálního rozvoje (ARR) s cílem podpořit technické vzdělávání v kraji. A výsledek? Prohloubení spolupráce středních škol s firmami, nové prototypy i vylepšení zavedených výrobních postupů.
Evropská kosmická agentura sází na české optické systémy z centra TOPTEC
Díky práci turnovských výzkumníků vidíme vesmír ostřeji. Výzkumné centrum TOPTEC, součást Ústavu fyziky plazmatu AV ČR, navrhuje precizní optické systémy pro mise Evropské kosmické agentury ESA. Nejnovější snímky sluneční koróny z vesmírných sond jsou jedním z nejpůsobivějších výsledků jejich práce.
Jak prodat chuť hor, úlevu od bolesti a klid na personálním oddělení? Workshop nabídl trojici řešení
Marketing a malé firmy – spojení, které má svá specifika, mnoho světlých, ale i stinných stránek. Roky zkušeností a milionové rozpočty nahrazují marketéři nadšením a perfektním přehledem o produktu. Mají ho zpravidla na dosah ruky. Na co však čas od času zapomínají, je zákazník. Měl by vždy stát na prvním místě – a to rozhodně není jen prázdná fráze.