Jak se žije s úzkostí, depresí nebo schizofrenií? Vyzkoušejte si v liberecké knihovně
Co zažívají lidé s úzkostí, depresí, schizofrenií nebo obsedantně kompulzivní poruchou? Odpovědi nabízejí čtyři interaktivní simulátory, které si od pondělí mohou vyzkoušet návštěvníci Krajské vědecké knihovny v Liberci. Stojí za nimi studentky Technické univerzity v Liberci, které na soutěži Liberec Ideathon 2024 vymyslely koncept, a Liberecký kraj, který zajistil jeho realizaci a financování.
‚Nadané děti potřebují víc než náročné úkoly,‘ říká Eva Dušková
V předchozích článcích jsme se věnovali podpoře učitelů při práci s nadanými dětmi a tomu, jak rozvoj těchto žáků podpořit. Nyní se na vše podíváme z perspektivy nadaných dětí.
Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Ve čtvrtek 15. května libereckou kavárnou DOK zavoněl marketing. Agentura regionálního rozvoje společně s Libereckým krajem ji do posledního místa zaplnily vědění chtivým publikem. Úkol zněl jasně: prozkoumat vztahy mezi marketingem a obchodem. Znáte to, někdy to ve firmě jiskří... někdy naopak plyne hladce. Co jsou hlavní bolístky našich pracovních vztahů a jak je přetavit ve funkční spolupráci prospěšnou oběma stranám, firmě a zákazníkovi především? Návody poskytli čtyři pozvaní spíkři Honza Gregor, Jana Kupková, Tereza Plášilová a Petr Kosek.
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Dělají z našeho kraje, nebo rovnou z celého světa, lepší místo k životu. Věří, že i zdánlivě malý čin může mít velký smysl. V úterý 10. června se sejdou v Kulturním centru Vratislavice 101010 na sedmnácté liberecké PechaKucha Night. Dvanáct osobností zde představí své srdeční záležitosti v dynamickém formátu 20x20. Nenechte si to ujít – kupte si svoji vstupenku včas.
Marketing Café v DOKu ukáže, jak naladit marketing a obchod na jednu vlnu
Marketéři budují značku, tvoří obsah a posílají ho do světa. Obchodníci přinášejí zakázky. Ne vždy se tyto dva specifické druhy ve firmě plácají po zádech. Kdo to zase pokazil? Schválně, jak často jste za svou kariéru slyšeli tuhle větu?
‚Porozumění a komunikace jsou klíče k rozvoji nadaných žáků,‘ říká Eva Dušková
Získat podporu pro rozvoj nadaných dětí ve třídě je pro učitele výzva. Ještě větší výzvou ale bývá samotná práce s takovým dítětem. Jak přistupovat k nadaným žákům? Jaké metody fungují a čeho se naopak vyvarovat?
Vítězové Ideathonu navrhli cesty, jak přiblížit Knihovnu Liberec mladým
Téměř šedesát studentů ze sedmi středních škol Libereckého kraje a Technické univerzity v Liberci se minulý týden zapojilo do pátého ročníku 24hodinového maratonu nápadů Liberec Ideathon.
Jak prodat chuť hor, úlevu od bolesti a klid na personálním oddělení? Workshop nabídl trojici řešení
Marketing a malé firmy – spojení, které má svá specifika, mnoho světlých, ale i stinných stránek. Roky zkušeností a milionové rozpočty nahrazují marketéři nadšením a perfektním přehledem o produktu. Mají ho zpravidla na dosah ruky. Na co však čas od času zapomínají, je zákazník. Měl by vždy stát na prvním místě – a to rozhodně není jen prázdná fráze.
Liberec Ideathon dá už popáté vyniknout nápadům mladých. Registrace odstartovala!
24hodinový maraton nápadů postaví v dubnu před týmy středoškoláků a studentů Technické univerzity v Liberci čtyři výzvy. A jejich rozlousknutí může skutečně změnit Liberecký kraj. Co za to? Každý soutěžící získá neocenitelné znalosti a zkušenosti, ti nejlepší si na závěr rozdělí prize money ve výši 120 000 Kč