Na Market/ing Café v DOKu vystoupí špičkoví marketéři. Prozradí, jak na vztahy s novináři
Druhý říjnový týden je v Liberci již tradičně vyhrazen akci Educa Week, největšímu festivalu vzdělávání v Česku. Z původního veletrhu je dnes již formát, který daleko přesahuje plochu liberecké Home Credit Arény. V rámci Educa Kids se ti nejmenší podívají do ZOO nebo do Oblastní galerie v Liberci, Educa Visit zase starším žákům nabídne exkurze u vybraných zaměstnavatelů v regionu. Nová kategorie Educa Event přinese mimo jiné první díl Market/ing Café, neformálního přednáškového cyklu špičkových marketérů. V DOK Nordbeans ho 12. října od 19:00 odstartuje Agentura regionálního rozvoje.
Market/ing Café je název nového cyklu pro marketéry a majitele malých a středních firem, kteří se zamýšlí nad tím, jak lépe komunikovat se svými zákazníky. První díl se zaměří na vztahy s novináři. Tvůrci pro něj zvolili formát meetupu se čtyřmi řečníky. Nechybět bude prostor pro diskuzi, formální i neformální. Pozvání přijali ostřílení profesionálové se zkušenostmi ze světa korporátů, ale i tací s velmi lokální působností.
Proč je to důležité i pro veřejnou správu a proč tyto aktivity Liberecký kraj skrze svou Agenturu regionálního rozvoje podporuje? „Chceme společně tvořit značku regionu, ve kterém žijeme, pracujeme nebo podnikáme,” říká k tomu Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova. Sám byl před vstupem do krajské politiky úspěšným starostou krkonošské obce Studenec a významně se zasloužil o její rozvoj.
„Dobrý zvuk značky Libereckého kraje nemohou vybudovat úřad a krajská agentura sami o sobě. Musí se spojit více subjektů napříč sektory, veřejná správa, firmy, akademici, neziskovky a další. Naší rolí je poskytnout jim prostor pro společnou diskuzi, ukázat jim příklady dobré praxe, nabídnout jim inspiraci pro další tvorbu,” dodává Jiří Ulvr.
Jak vybudovat lovebrand a nepřijít u toho na buben
Na akci vystoupí Aneta Kapuciánová, tisková mluvčí Seznam.cz, která si pro publikum připravila jednoduché sdělení: Vybudovat lovebrand jde i bez milionových rozpočtů. „Řadu věcí, které Seznamu pomohly k současné pozici na trhu, můžete začít dělat hned druhý den ráno po meetupu ve své firmě,” říká k tomu s úsměvem Aneta.
Marek Roll, odborník na PR na volné noze s více jak čtvrtstoletím zkušeností, dá všanc své zkušenosti z krizové komunikace firem i startupů. Aktuálně pracuje například pro destinační agenturu Českého Švýcarska. „Požár národního parku může paradoxně do regionu přitáhnout nové investice i návštěvníky," říká Marek a dodává, že dobrá komunikace je jedním z důležitých předpokladů, aby se to podařilo.
Svůj jedinečný pohled přidají i dva řečníci z kraje pod Ještědem. Veronika Slavíková, která řídí obchod a marketing science centra iQLANDIA, prošla ve své dosavadní kariéře prostředím velkých mediálních domů, založila svou vlastní eventovou agenturu a v neposlední řadě okusila práci novinářky. To vše ji dodalo pevného přesvědčení, že za vším se skrývá příběh, který lze zpracovat a nabídnout médiím.
Jan Pešek z liberecké redakce MF DNES se naopak zaměřuje čistě na novinařinu a díky tomu přidá do mozaiky pohled takzvaně z druhé strany barikády. Pohled přínosný především pro ty, kteří chtějí nabízet médiím zajímavá témata, ale neví, jak na to.
Přijďte na Market/ing Café #1 PR inspirovat se, jak na vztahy s médii!
Kdy a kam? 12. října 2022 do DOK Nordbeans, Nákladní 431, 460 07 Liberec