Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing

Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing

Očekávání, že poslední květnový čtvrtek bude v libereckém DOKu obsahový marketing vládnout všemu, se naplnilo do puntíku. Čtyři profesionální marketéři s dlouholetými zkušenostmi z regionu i s celorepublikovým záběrem nabídli osmdesátce marketingových příznivců svůj pohled na content, zkušenosti i praktické tipy.

Meetup otevřel skvěle mířenou strategicky laděnou přednáškou Tomáš Cibor z marketingové agentury Boomerang Comunication. Ta publikum vedla k zamyšlení mimo jiné nad tím, jak se právě díky dobré práci s hodnotným obsahem dá u cílové skupiny posunout z oblasti povědomí k porozumění a prohloubit tak význam značky. Tomáš stihl poukázat na velké množství otázek, které je potřeba dobře zodpovědět, než se pustíme do práce s obsahem. Jak správně určit nosné téma značky, jaký obsah tvořit, jakými médii jej šířit nebo jak měřit jeho dopad.

Poté se diváci ponořili do praktických dovedností a pod vedením libereckého divadelního režiséra a špičkového copywritera Martina Tichého si hned na začátku jeho vstupu s mottem „Slova do pranice“ vyzkoušeli jeho vlastní techniku psaní a reflexe. Uvědomění, že slova jsou jako obrazy a říkají o nás, jací jsme, si díky Martinovým názorným ukázkám odnesl snad úplně každý. Užitečné byly i další velmi praktické tipy pro práci s Tone of Voice. Každý tak mohl načerpat podněty pro vlastní tvorbu obsahu i pro situace, kdy zadává práci externím copywriterům.

Leona Jenčová, šéfka marketingu liberecké digitální agentury SMWORKS, po pauze na konkrétním příkladu představila, jak agentura pomohla svému klientovi s tvorbou obsahu. Ukázala, jak moc důležité při tom bylo poznat cílovou skupinu, jak se marketingová komunikace produktu postupně měnila a hlavně, že snad nejdůležitější pro porozumění klientovi je umět se dobře ptát.

Roli obsahu ve sportovním marketingu pak v samotném finále večera přiblížil Dominik Jakubec, obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec. Svůj vlastní výrok, že i hokejový klub je jen firma, pak perfektně demonstroval praktickými ukázkami ze života svého marketingového týmu. Ukázal, jakými metodami obsah tvoří a jak do něj vnáší emoce. Prozradil i to, že zadání zakázky agentuře namísto vlastní inhouse produkce klubu mnohdy šetří nejen čas jeho marketérů, ale ve výsledku i peníze. Dominik tímto příspěvkem diváky ještě chvíli podržel na zlaté hokejové vlně a udělal skvělou tečku za inspirací nabitým večerem.

Meetupy Market/ing Café pořádají pro marketéry Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Podporují tím rozvoj znalostí místních podnikatelů. „Jsem rád, že je o marketingové akce stále větší zájem a je to pro mě známka toho, že i v tomto tématu vytváříme v regionu opravdovou hodnotu, která se odráží v trvalém zájmu,“ komentuje Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Doporučené články

Poplatky obcím snadno a z pohodlí domova. Starostové sází na nový Platební portál
Poplatky obcím snadno a z pohodlí domova. Starostové sází na nový Platební portál
Zjednodušit občanům komunikaci s úřadem, ušetřit čas nebo prostě jít s dobou. To jsou motivy, proč se starostové Milan Götz z Kunratic na Frýdlantsku a Tomáš Levinský z Rychnova u Jablonce nad Nisou rozhodli využít Platebního portálu Libereckého kraje mezi prvními. Novinka funguje od loňského roku a do obcí ji zdarma implementuje Agentura regionálního rozvoje.
Liberec Ideathon dá už popáté vyniknout nápadům mladých. Registrace odstartovala!
Liberec Ideathon dá už popáté vyniknout nápadům mladých. Registrace odstartovala!
24hodinový maraton nápadů postaví v dubnu před týmy středoškoláků a studentů Technické univerzity v Liberci čtyři výzvy. A jejich rozlousknutí může skutečně změnit Liberecký kraj. Co za to? Každý soutěžící získá neocenitelné znalosti a zkušenosti, ti nejlepší si na závěr rozdělí prize money ve výši 120 000 Kč
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.