Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing

Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing

Očekávání, že poslední květnový čtvrtek bude v libereckém DOKu obsahový marketing vládnout všemu, se naplnilo do puntíku. Čtyři profesionální marketéři s dlouholetými zkušenostmi z regionu i s celorepublikovým záběrem nabídli osmdesátce marketingových příznivců svůj pohled na content, zkušenosti i praktické tipy.

Meetup otevřel skvěle mířenou strategicky laděnou přednáškou Tomáš Cibor z marketingové agentury Boomerang Comunication. Ta publikum vedla k zamyšlení mimo jiné nad tím, jak se právě díky dobré práci s hodnotným obsahem dá u cílové skupiny posunout z oblasti povědomí k porozumění a prohloubit tak význam značky. Tomáš stihl poukázat na velké množství otázek, které je potřeba dobře zodpovědět, než se pustíme do práce s obsahem. Jak správně určit nosné téma značky, jaký obsah tvořit, jakými médii jej šířit nebo jak měřit jeho dopad.

Poté se diváci ponořili do praktických dovedností a pod vedením libereckého divadelního režiséra a špičkového copywritera Martina Tichého si hned na začátku jeho vstupu s mottem „Slova do pranice“ vyzkoušeli jeho vlastní techniku psaní a reflexe. Uvědomění, že slova jsou jako obrazy a říkají o nás, jací jsme, si díky Martinovým názorným ukázkám odnesl snad úplně každý. Užitečné byly i další velmi praktické tipy pro práci s Tone of Voice. Každý tak mohl načerpat podněty pro vlastní tvorbu obsahu i pro situace, kdy zadává práci externím copywriterům.

Leona Jenčová, šéfka marketingu liberecké digitální agentury SMWORKS, po pauze na konkrétním příkladu představila, jak agentura pomohla svému klientovi s tvorbou obsahu. Ukázala, jak moc důležité při tom bylo poznat cílovou skupinu, jak se marketingová komunikace produktu postupně měnila a hlavně, že snad nejdůležitější pro porozumění klientovi je umět se dobře ptát.

Roli obsahu ve sportovním marketingu pak v samotném finále večera přiblížil Dominik Jakubec, obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec. Svůj vlastní výrok, že i hokejový klub je jen firma, pak perfektně demonstroval praktickými ukázkami ze života svého marketingového týmu. Ukázal, jakými metodami obsah tvoří a jak do něj vnáší emoce. Prozradil i to, že zadání zakázky agentuře namísto vlastní inhouse produkce klubu mnohdy šetří nejen čas jeho marketérů, ale ve výsledku i peníze. Dominik tímto příspěvkem diváky ještě chvíli podržel na zlaté hokejové vlně a udělal skvělou tečku za inspirací nabitým večerem.

Meetupy Market/ing Café pořádají pro marketéry Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Podporují tím rozvoj znalostí místních podnikatelů. „Jsem rád, že je o marketingové akce stále větší zájem a je to pro mě známka toho, že i v tomto tématu vytváříme v regionu opravdovou hodnotu, která se odráží v trvalém zájmu,“ komentuje Jiří Ulvr, radní Libereckého kraje pro resort hospodářského a regionálního rozvoje, evropských projektů, územního plánování a rozvoje venkova.

Doporučené články

Soutěž Business Talent v otevřené dílně iQFABLAB startuje v říjnu! Přihlaste svou třídu včas
Soutěž Business Talent v otevřené dílně iQFABLAB startuje v říjnu! Přihlaste svou třídu včas
Business Talent, oblíbená soutěž pro osmáky a deváťáky základních škol Libereckého kraje, pokračuje v říjnu 2024 již čtvrtým ročníkem. Během osmi kol soutěžící seznámí s technologiemi otevřené dílny iQFABLAB a umožní realizovat jejich nápady na zadané téma. Tři nejlepší týmy pro svou školu opět vybojují hodnotné ceny, outdoorovou kameru GoPro Hero 12, sadu Microbitů či termokameru.
Program asistenčních voucherů podpoří přípravu výzkumných projektů částkou 1,5 milionu korun
Program asistenčních voucherů podpoří přípravu výzkumných projektů částkou 1,5 milionu korun
Vyhlášení programu s názvem Asistenční vouchery Libereckého kraje schválilo Zastupitelstvo kraje 27. srpna 2024. Finanční podpora z tohoto programu pomůže při přípravě projektových žádostí, které jsou následně podány do vhodných výzev evropských nebo národních operačních programů. Celková alokace programu je 1,5 milionu korun, přičemž maximální výše dotace je 300 tisíc korun.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.