Magazín

Když se móda potká se sklem: Glass Fashion Night představila české i zahraniční umělce
Když se móda potká se sklem: Glass Fashion Night představila české i zahraniční umělce
Poslední srpnovou středu se na pódiu Kulturního centra Vratislavice 101010 představili čeští i zahraniční umělci. Divákům odvyprávěli dvanáct příběhů protkaných módou, sklem, šperkem nebo bižuterií. Počtvrté v rámci festivalu Glass Fashion Week, počtvrté ve formátu PechaKucha 20x20 pod taktovkou Agentury regionálního rozvoje a Libereckého kraje.
Soutěž Business Talent 2025 odstartuje na konci září! Přihlaste svou třídu včas
Soutěž Business Talent 2025 odstartuje na konci září! Přihlaste svou třídu včas
Soutěž Business Talent se v minulých letech stala pevnou součástí podzimního kalendáře základních škol Libereckého kraje. Letos už popáté přivede žáky osmých a devátých tříd do světa techniky, tvořivosti a podnikavosti. Nová výzva pořadatelů z Agentury regionálního rozvoje, Libereckého kraje a science centra iQLANDIA zní jasně: vyrobit v moderní dílně iQFABLAB chytrou hru. Školy se mohou hlásit do čtvrtka 11. září.
Robot mění životy k lepšímu. V Jablonci pomáhá lidem s autismem i demencí unikátní technologie
Robot mění životy k lepšímu. V Jablonci pomáhá lidem s autismem i demencí unikátní technologie
V Domově a Centru denních služeb v Jablonci nad Nisou začali testovat unikátního robota Robica. Ten je jako první svého druhu v Evropě certifikován jako zdravotnický prostředek. Pomáhá zde klientům s poruchou autistického spektra, demencí a dalšími mentálními či pohybovými problémy. Testování probíhá díky společné iniciativě Agentury regionálního rozvoje a Libereckého kraje. Provoz je financován z projektu Evropský digitální inovační hub (EDIH) Northeast Bohemia.
Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Ve čtvrtek 15. května libereckou kavárnou DOK zavoněl marketing. Agentura regionálního rozvoje společně s Libereckým krajem ji do posledního místa zaplnily vědění chtivým publikem. Úkol zněl jasně: prozkoumat vztahy mezi marketingem a obchodem. Znáte to, někdy to ve firmě jiskří... někdy naopak plyne hladce. Co jsou hlavní bolístky našich pracovních vztahů a jak je přetavit ve funkční spolupráci prospěšnou oběma stranám, firmě a zákazníkovi především? Návody poskytli čtyři pozvaní spíkři Honza Gregor, Jana Kupková, Tereza Plášilová a Petr Kosek.
V TechStarteru řešili studenti zadání z praxe. Firmy jejich nápady využijí
V TechStarteru řešili studenti zadání z praxe. Firmy jejich nápady využijí
Osm projektů, 27 studentů a půl roku práce na skutečných problémech z průmyslové praxe. Tak vypadal první ročník soutěžního programu TechStarteru, který uspořádala Agentura regionálního rozvoje (ARR) s cílem podpořit technické vzdělávání v kraji. A výsledek? Prohloubení spolupráce středních škol s firmami, nové prototypy i vylepšení zavedených výrobních postupů.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.