Ochraňte své duševní vlastnictví! EUIPO poskytne grant ve výši až 2 250 EUR

Ochraňte své duševní vlastnictví! EUIPO poskytne grant ve výši až 2 250 EUR

Fond Ideas Powered for Business je grantový program Evropské unie, který pomáhá malým a středním podnikům (MSP) z EU v oblasti práv duševního vlastnictví. Iniciativa vznikla v Evropské komisi a jejím vykonavatelem je Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO). O finanční podporu z grantového programu můžete žádat od 10. ledna 2022 do 16. prosince 2022. Žádosti o grant budou vyřizovány podle pořadí, v jakém byly podány. Proto neváhejte, množství podpořených projektů je limitováno.  

Ochraňte své jedinečné nápady 

V digitální éře je ochrana duševního vlastnictví doslova nutností. Jedná se o jedinou zákonnou možnost, jak ochránit své nápady, výrobky či služby před napodobováním nebo využíváním bez patřičného povolení. Ochránit lze řadu různých aktiv včetně ochranných známek, průmyslových vzorů, patentů, podnikové identity, výrobků, služeb i technologických postupů. 

Kdo může z fondu čerpat? 

Fond nabízí pomoc malým a středním podnikům usazeným v Evropské unii. Žádost může podat majitel, zaměstnanec nebo zplnomocněný zástupce malého nebo středního podniku v EU s oprávněním za podnik jednat. Granty se vždy převádějí přímo danému podniku. 

Fond Ideas Powered for Business je kompenzační program, který vydává poukázky, jež lze využít k částečnému proplacení nákladů na vybrané činnosti. Získat lze poukázky ve výši 1 500 EUR (náhrada nákladů na poplatky za službu IP Scan, ochranné známky a průmyslové vzory) a 750 EUR (náhrada nákladů na poplatky za patenty). 

Žádost podáte prostřednictvím portálu EUIPO (v českém jazyce). Na portálu zaškrtněte zemi "Česká republika" pro získání maxima informací za jakých podmínek lze grant získat:

Doporučené články

Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Marketing Café v DOKu: Když marketing a obchod hledají stejnou vlnu
Ve čtvrtek 15. května libereckou kavárnou DOK zavoněl marketing. Agentura regionálního rozvoje společně s Libereckým krajem ji do posledního místa zaplnily vědění chtivým publikem. Úkol zněl jasně: prozkoumat vztahy mezi marketingem a obchodem. Znáte to, někdy to ve firmě jiskří... někdy naopak plyne hladce. Co jsou hlavní bolístky našich pracovních vztahů a jak je přetavit ve funkční spolupráci prospěšnou oběma stranám, firmě a zákazníkovi především? Návody poskytli čtyři pozvaní spíkři Honza Gregor, Jana Kupková, Tereza Plášilová a Petr Kosek.
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Červnová PechaKucha Night Liberec představí tucet srdcařů bez hranic
Dělají z našeho kraje, nebo rovnou z celého světa, lepší místo k životu. Věří, že i zdánlivě malý čin může mít velký smysl. V úterý 10. června se sejdou v Kulturním centru Vratislavice 101010 na sedmnácté liberecké PechaKucha Night. Dvanáct osobností zde představí své srdeční záležitosti v dynamickém formátu 20x20. Nenechte si to ujít – kupte si svoji vstupenku včas.
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.