Konference Marketing Masters přinesla do Liberce první ligu marketingu
Marketéři z kraje pod Ještědem se v polovině září dočkali špičkové konference téměř v ideálním středu aglomerace Liberec – Jablonec nad Nisou. Šest spíkrů si na pódiu kulturního centra Vratislavice 101010 půl dne přihrávalo témata od strategie a brandbuildingu přes obsah a komunikaci po nejnovější trendy v zákaznickém chování.
Veletrh podpory podnikání nabídne firmám přehled o veřejných zdrojích financování
Agentura CzechInvest ve spolupráci s Agenturou regionálního rozvoje a Lipo.ink, Libereckým krajem, Statutárním městem Liberec a dalšími regionálními partnery pořádá 1. října od 12:00 do 16:00 hodin Veletrh podpory podnikání. Určený je především firmám, které se chtějí dozvědět více o možnostech podpory ze strany veřejných národních a krajských institucí.
Soutěž Business Talent v otevřené dílně iQFABLAB startuje v říjnu! Přihlaste svou třídu včas
Business Talent, oblíbená soutěž pro osmáky a deváťáky základních škol Libereckého kraje, pokračuje v říjnu 2024 již čtvrtým ročníkem. Během osmi kol soutěžící seznámí s technologiemi otevřené dílny iQFABLAB a umožní realizovat jejich nápady na zadané téma. Tři nejlepší týmy pro svou školu opět vybojují hodnotné ceny, outdoorovou kameru GoPro Hero 12, sadu Microbitů či termokameru.
Marketing Masters 2024
Sever Čech zažije marketingové mistrovství, Liberec hostí setkání marketingových mozků!
MARKET/ING WORKSHOP PROPOJIL V MEETING POINTU LIPO.INK MARKETÉRY S PODNIKATELI. POMOHL JIM K CENNÝM AHA MOMENTŮM
Bezmála třicítka marketérů dala hlavy dohromady a pomohla třem zástupcům regionálního byznysu k několika cenným aha momentům. Tak by se dal charakterizovat průběh červencového Marketingového workshopu, navazujícího na čtvrtý meetup Marketing Café s tématem content marketingu. Obojí v Liberci pořádá Agentura regionálního rozvoje (ARR) společně s Libereckým krajem.
Zájem o technické obory v regionu chce oživit nový soutěžní program Libereckého kraje
Liberecký kraj společně s Agenturou regionálního rozvoje spouštějí novou vzdělávací iniciativu, která má za cíl přiblížit studenty středních škol technickým oborům a praktickým zkušenostem z průmyslové praxe.
Čtvrtá edice Market/ing Café zacílila v libereckém DOKu na obsahový marketing
Očekávání, že poslední květnový čtvrtek bude v libereckém DOKu obsahový marketing vládnout všemu, se naplnilo do puntíku. Čtyři profesionální marketéři s dlouholetými zkušenostmi z regionu i s celorepublikovým záběrem nabídli osmdesátce marketingových příznivců svůj pohled na content, zkušenosti i praktické tipy.
Čtvrté liberecké Market/ing Café si posvítí na obsah. Přinese zkušenosti agentur, sveze se na vlně hokeje
V pořadí již čtvrtý liberecký meetup pro marketéry Market/ing Café si posvítí na téma obsahového marketingu. Je obsah stále král? Odpověď na tuto zapeklitou otázku budou 30. května od 19:00 hledat v DOKu čtyři marketéři původem z agentur, firem i na volné noze. Zaměří se na strategickou rovinu a půjdou i do detailu. Ukáží například, co jim fungovalo v praxi u konkrétních klientů nebo jak správně nastavit tone of voice komunikace.
V libereckém Ideathonu zvítězily projekty s virtuální realitou pro Crystal Valley a výuková aplikace pro iQLANDII
Více jak šedesát středoškoláků a vysokoškoláků zaplnilo ze čtvrtka na pátek vratislavické Desítky a spolkové centrum IGI. Zúčastnili se čtvrtého ročníku 24hodinového maratonu nápadů Liberec Ideathon, soutěže, která před ně postavila čtyři výzvy z regionu. Letos konkrétně od Libereckého kraje, města Liberec, science centra iQLANDIA a značky podporující sklářské řemeslo Crystal Valley.